Jipiii! Matkailijoiden asuntokin alkaa saada täydennystä ja lisää yksityiskohtia! Jostain syystä (nyt kun olen rakentanut jo 3/4 tämän talon asunnoista) tämä on ollut tähän asti ns. 'vaikein' asunto rakentaa. Siksi olenkin antanut tämän asunnon välillä vain odotella :) Ja se onkin hyvä, sillä joskus joillekin jutuille pitää väkisin vääntämisen sijaan antaa vain yksinkertaisesti oma aikansa kehittyä. Sitten on taas ihanaa jatkaa!

Tämä oli ensimmäinen asunto, josta halusin rakentamisen tässä talokokonaisuudessa aloittaa, vaikkakin on minulle tyylillisesti näistä vierain, kun on niin pelkistetty ja simppeli. Mutta kun on visio kerran tullut, niin on se on tullut ja se sitten toteutetaan, vaikka sitten hitaastikin, mutta varmasti! :D

Keittiön kaapit saivat täydennystä sinivalkoisesta perintöposliineista (nämäkin olen saanut äidiltäni lahjaksi), sekä muista astioista.. Pippurimylly on korunosa.

P1290115.jpg?1415224599

Juomalasit olen ostanut askartelukaupasta. Lautaset ovat nappeja :)

P1290116.jpg?1415224597

 

Tämän asunnon ruokailunurkkaukseen tuli juuri sopiva annos väriä kukkasten muodossa :)  Maljakkona toimii nauhastoppari. Lampun olen rakentanut metallilangoista sekä metallisista kynttilänalusista, jotka olen maalannut mustiksi.

Ajannäyttäjänä vanha rannekello :)

P1290113.jpg?1415224601 

Tästä on hyvä jatkella! Näkymisiin taas! :)

-Riina