Jouluisia terveisiä täältä Miniatyyrimaailmasta! :)

P1340416.jpg

Ensimmäiseksi huhuilen Jouluarvonnan voittajia täällä vielä uudemman kerran, eli:

Kati Kainulainen (3.palkinto)

Päivi Vilenius (2.palkinto)

Taina (1.palkinto)

Onneksi olkoon!

Pyydän voittajia ilmoittautumaan minulle pikapuoliin osoitteeseen [email protected], jotta saan palkinnot matkaan :) Kiitos!

Ihana joulu on valloittanut minut jälleen Minimaailmaa myöden <3 Tässä tunnelmia Neliapilan alimman kerroksen toistaiseksi vielä tyhjillään olevasta huoneesta, jonne rakensin jouluisen tunnelmointinurkkauksen <3

Kynttelikön löysin eurolla kirpputorilta ja olin onnesta soikiana, kun testasin valojen toimivuuden! <3 Joulutähden olen kieputellut jo joitakin vuosia aiemmin. Kynttilänjalat olen saanut lahjaksi. Vaalea puinen kulho myös kirpparilöytö <3

P1340391.jpg

P1340414.jpg

P1340407.jpg

Punainen suloinen kärry on messulöytö. Taustalla näkyvä kuusi löytyi kirpparilta. Kieputtelin sen ympäri kimallenauhaa. Punaisen pehmoisen viltin olen saanut blogivaihturina <3 Tunnelmallisten joululaulujen soidessa taustalla toimin myös tonttuapurina ja kääräisin muutaman miniminipaketin.  

P1340397.jpg

P1340421.jpg

P1340426.jpg

Jouluyön tarinatuokio: Myyrä ja lumiukko <3

P1340399.jpg

Iloista, rauhallista ja tunnelmallista joulua <3


Rakkaudella, Riina